nedelja, 5. januar 2014

1,2,3, Štart

Dobrodošli na mojem blogu. Padla je odločitev, poskusil se bom v podjetniških vodah. Na svojem blogu bom zapisoval vse svoje težave, uspehe, napredke....uglavnem štart podjetja iz začetne točke.

Najprej malo o meni. Sem star 33 let iz Ljubljane. Sem redno zaposlen v mednarodnem podjetju, kjer redno dobim plačo. Res je nimam toliko jajc, da bi dal odpoved in se 100% posvetil svoji podjetniški ideji, zato sem se odločil, da zaenkrat vozim obe zadevi vzporedno, bomo videli kako bo šlo.

Moj cilj je iz vloženega kapitala v višini 5k EUR ustvariti 30k EUR dobička letno. V naslednjih prispevkih bom predstavil svoj posel, ki ga nameravam začeti. Zelo bom vesel tudi vaše pomoči, nasvetov morda le kakšne spodbude, graje, vaše izkušnje itd. Vsakega komentarja bom vesel.

Toliko za danes, jutri nadaljujemo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar